PBF osadzony w świecie The Walking Dead.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Mechanika.

Go down 
AutorWiadomość
Rick Grimes

avatar

Wiek : 36
Aktualny Wygląd : Czarna koszula, przetarte jeansy, terenowe buty.
Skąd : King County

PisanieTemat: Mechanika.    Czw Lis 20, 2014 10:55 am

Korzystając z wolnego, postanowiłem trochę przysiąść do mechanizmów forum. Wcześniej, jak już pewnie zauważyliście, powstał temat z proponowanymi mechanizmami. Z Waszych propozycji wywnioskowałem, że praktycznie wszyscy chcecie hardkorowego forum. I tak też się stanie. Dobra, szefie, lej te colę.  Zacznijmy od zbierania przedmiotów, ponieważ to one są najbardziej zagmatwaną opcją.  

„Co powiecie na taką ciekawostkę, że dopiero dwójka przy rzucie kością oznaczałaby mało przydatne przedmioty, a natomiast jeśli ktoś wyrzuciłby jeden to zamiast znalezienia przedmiotu spotkałoby go coś przykrego - przecież nawet przeszukując szufladę w pośpiechu można nadziać się na wystający gwóźdź albo sięgając do wysokiej półki, zwalić na siebie jakieś przedmioty i wywołać tym hałas, który to z kolei ściągnąć może np. zombiska lub innych ludzi.” – Nancy Boo.

Liczby – od jeden do siedem.

1. Wypadek przy pracy – skaleczenie się, upadek przedmiotu z wielkim hukiem na ziemię.
2. Mało przydatne przedmioty, typu zapalniczka bądź ubrania.
3. Napoje. (w puszkach, czy też w butelkach)
4. Żywność konserwowana, paczkowana.
5. Różne narzędzia, np. Kombinerki, śrubokręty, młotki.
6. Naboje do broni palnej.
7. Bardzo rzadkie przedmioty. Broń palna jak i biała.

To by było na tyle. Przebrnęliśmy przez to wielkie bagno, jakimi są kostki. Teraz zajmiemy się walką z ludźmi. O przebiegu potyczki z innym graczem zadecyduje Mistrz Gry, który oceni Wasze możliwości oraz wykorzystanie wszystkich elementów wchodzących w skład walki (otoczenie, posiadana broń itd.). Podczas walki ze sztywnym nie będziemy bawić się systemem kostkowym. Nie miałoby to najmniejszego sensu, zważając na fakt, iż nie jest to początek apokalipsy. Każdy z Was, na pewno poradzi sobie z zombie, jednakże nie lekceważmy ich. Są one tak samo niebiezpieczne jak w grupie. A to zajdzie od tyłu, lub złapie Cię za nogę podczas przechadzki po lesie? Nigdy nie wiesz, co Cię czeka, towarzyszu.

Daliście radę to przeczytać? To gratuluję, bo właśnie dotarliście do samego końca. Mam nadzieję, że cały nasz system się Wam spodoba  i przyjmiecie go z otwartymi ramionami.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Mistrz Gry

avatar


PisanieTemat: Re: Mechanika.    Sro Gru 24, 2014 9:24 am

Nowy element mechaniki!

Przed rozpoczęciem każdego wątku w danej lokacji, jeden z jego uczestników jest zobowiązany do wylosowania kostki, która będzie wyznaczała ilość napotkanych na miejscu szwendaczy. Uczyni to grę łatwiejszą, ciekawszą i mniej przewidywalną. Losowanie jest możliwe w TYM TEMACIE.

Liczby - od jeden do siedem.

1. Czysto - kompletny brak szwendaczy w lokacji.
2. Pojedyńczy, niegroźny szwendacz, często nie mogący się poruszać.
3. Pojedynczy szwendacz - raczej nie stanowiący zagrożenia dla uzbrojonego człowieka.
4. Dwa lub trzy szwendacze - rozprawienie się z nimi może stanowić problem dla kompletnego nowicjusza.
5. Od czterech do ośmiu szwendaczy - poradzenie sobie z nimi wymaga uzbrojenia i często nie jest możliwe dla samotnego włóczęgi.
6. Od ośmiu do piętnastu szwendaczy - powodzenie w walce z nimi zależy od liczby sojuszników i stopnia zaawansowania w walce.
7. Wielka horda szwendaczy - jedynym ratunkiem może okazać się schronienie, ucieczka lub kamuflaż.

Zamieszczone wyżej instrukcje nie są narzucone. Powodzenie w walce ze sztywnymi zawsze zależy od danej sytuacji, umiejętności, uzbrojenia i stopnia zaawansowania w walce.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Mechanika.
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Mechanika Walk
» Mechanika

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
The Walking Dead PBF :: Sprawy Organizacyjne :: Kompendium-
Skocz do: